Ürünümü İade Etmek istediğimde Ne Yapmam Gerekiyor?

 

DeriClub’da iade işlemleri çok kolay. İade etmek istediğiniz ürünü kargo aracılığıyla aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.

 

İade Adresi: Kurtuluş Mh. 226 Sk. No:53, 45310 Salihli / Manisa (YILDIRIM ANTİLOP DERİ TEKSTİL)  Şube: Meşrutiyet Mah. Hacı Mansur Sk. No:4/A Nişantaşı / Şişli / İstanbul

İade Kargo: Sürat Kargo

İade Kargo Kodu: 1008451637

İade edeceğiniz ürünü, tüm fatura nüshaları ile paketi hasar görmemiş, ürün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle, tüm aksesuarlarıyla karşı ödemeli olarak göndermeniz gerekmektedir. Tek kullanımlık ürünlerin ve hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. İade ürün bedeli, ürünler depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza iade edilir. Para iadenizin bankanıza bağlı olarak, kredi kartınıza yansıması iadeden sonra 10 gün sürebilir. Sipariş içinde kullanmış olduğunuz indirim kuponunuz varsa çeklerinizin tamamı yeniden tanımlanacaktır.

 

İade Etme Süresi Kaç Gündür?

 

Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” ile paketi teslim aldığınız ilk 14 gündür, DeriClub bu süreyi müşterileri için 15 güne uzatmıştır. İade işlemlerinizi ürün teslim tarihinden itibaren 15 gün içerisinde iade gerçekleştirebilirsiniz."

 

Hangi Ürünleri İade Edemiyorum?

 

Tek kullanımlık, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini ancak ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

 

İademi Hangi Adrese Göndereceğim?

 

İade Adresi: Kurtuluş Mh. 226 Sk. No:53, 45310 Salihli / Manisa (YILDIRIM ANTİLOP DERİ TEKSTİL) Şube: Meşrutiyet Mah. Hacı Mansur Sk. No:4/A Nişantaşı / Şişli / İstanbul

 

İadede Kargo Masraflarını Ben mi Ödeyeceğim?

 

İade talebiyle DeriClub’a gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir.

 

İade Ettiğim Ürünün Geri Ödemesi Ne Zaman Yapılacak?

 

Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra DeriClub tarafından kredi kartınıza iade işlemi gerçekleştirilir. Ürün bedeli, bankanıza bağlı olarak 10 gün içerisinde "artı bakiye" olarak kredi kartınıza yansır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve DeriClub'ın bankanıza müdahale etme yetkisi yoktur.

 

Sipariş Verdiğim Ürün İçin Beden Numara Değişimi Yapabilir miyim?

 

Siparişinizin statüsü "Siparişiniz Alınmıştır" ise, değişim yapmak istediğiniz ürünün stoklarda bulunması durumunda beden ve numara değişikliği yapılmaktadır. Siparişinizin durumunu Siparişlerim ekranından takip edebilirsiniz.

 

Elime Geçen Ürün Kusurlu Ne Yapmam Gerekiyor?

 

Öncelikle yaşanan aksaklıktan dolayı özür dileriz. Bu durumda İade Sürecimizi takip etmeniz gerekmektedir.

 

Tutar İadem Neden Taksit Taksit Yatırılıyor?

 

Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin, tamamı kredi kartınıza iade edilmekte ancak bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi, taksitli olarak kartınıza yansıtılmaktadır.

 

Siparişlerimi Nasıl İptal Edebilirim?

 

Siparişinizi ana sayfanızda yer alan "Hesabım” sekmesinden kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "Sipariş Hazırlanıyor” ya da "Kargoya Verildi” statüsünde değil ise siparişinizi iptal edebilirsiniz. Talebinizi iletmek için tıklayabilir ya da [email protected] adresine e-mail gönderebilirsiniz

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
}
Çerez Kullanımı

Dericlub olarak alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.